Kodėl Kesko Senukai Digital yra įdomus darbdavys?

Va taip vat! Dabar bus promo straipsnis apie geriausią darbovietę Lietuvoje. Kodėl? Nes aš čia dirbu ir taip sakau (beveik Old spice reklama). Tą patį sakau ir apie savo naują automobilį, nes pats jį išsirinkau ir negaliu sakyti kitaip 🙂 Visgi automobilį rinkausi pusę metų, gerai pagalvojus ir renkantis dabartinį darbą užtrukau panašų laiko tarpą. Renkantis darbdavį dažnai kyla klausimų, o peržiūrint darbo skelbimus įvairių abejonių. Mano kolegė šiandien uždavė klausimą, ką reikėtų daryt, kad žmonės norėtų pas mus dirbti? Aš, manau, kad tik įmonėse, kuriose iš tiesų yra faina, darbuotojai patys kuria turinį ir atveda savo rato žmones su kuriais gali augti toliau. Būtent, dėl pastarųjų priežasčių ir rašau šį straipsnį.

Kodėl senukai.lt yra įdomūs?

  1. Nes Kesko Senukai Digital (KSD) nėra tik senukai.lt. Tai yra 3 e-parduotuvės Baltijos regione (senukai.lt, ksenukai.lv, k-rauta.ee). Dauguma darbuotojų turi galimybę dirbti visame regione. Kas yra neįkainojama patirtis, nors ir esame Baltijose seserys, visos trys šalys yra labai skirtingos.
  2. Daug duomenų. Dirbant marketingo agentūrose ar kitose aptarnaujančių paslaugų sferos įmonėse niekada negausite tokios informacijos.
  3. Owned by a Big Shot. Nors ir nedidelė įmonė, bet KSD priklauso Kesko grupei. (Kalbant apie jų apyvartas įsivaizduokite Trump’ą kartojant billions and billions and billions…).
  4. Omnichannel tinklas. Viena didžiausių el. parduotuvių regione, kuri turi ir didžiulį fizinių parduotuvių tinklą.
  5. IT ir duomenų analizės departamentai. Padės ir parems, šiuose skyriuose nuolatos samdomi nauji darbuotojai.
  6. Komanda, ne tik profai, bet ir įdomūs žmonės:
  • Robertas nubėga 10 KM per 37 min ir ruošiasi ultramaratonui (100 km…);
  • Edgaras dalyvaus R. Petrausko protmušių finale;
  • Ernestas talžo golfo kamuoliukus.

Tai čia tik 3 iš 100 🙂 Per pietų pertrauką yra apie ką pasikalbėti, manau, daugumos prioritetas dirbti ne tik su kvalifikuotais, bet ir plataus požiūrio žmonėmis.

Kokių pozicijų KSD ieško:

  • Skaitmeninės rinkodaros projektų vadovės (-o) Vilniuje. Click čia;
  • IT produktų vadovės asistento (-ės) Vilniuje. Click čia;
  • E. komercijos vadybininko asistentės (-o) Kaune. Click čia.

Apie pozicijas

Skaitmeninės rinkodaros projektų vadovės (-o) Vilniuje

  • Nuosavos Facebook, Email platformos su jas valdančiais specialistais;
  • Diegiame nuosavą Adform platformą;
  • Bendradarbiavimas su didžiausiomis Baltijos regiono agentūromis;
  • Qlick Sense ataskaitų platforma;
  • Google Analytics 360 su BigQuery sandeliu;
  • Google optimize 360.

Į visą šį katilą prijunkime 3 šalių ekomercijos duomenis ir turime terpę pasireikšti skaitmeninės rinkodaros specialistui su techniniu backgroundu ir analitiniais įgūdžiais. Duomenimis paremti sprendimai, tai yra vienas svarbiausių aspektų į kuriuos turi remtis kietas digital žmogus.

IT produktų vadovės asistento (-ės) Vilniuje

IT departamentas yra sukūręs web frontendą ir backendą. Frontendo projektų vadovė Aušra, ieško asistento padėsiančio suvaldyti vykstančius projektus. Jei nebūčiau rinkodaroje dirbčiau pas Aušrą 🙂 Manau, mūsų regione valdyti tokio pobūdžio ekomercijos projektus galimybių nėra daug.

E. komercijos vadybininko asistentės (-o) Kaune

Norint užtikrinti ekomercijos parduotuvės veikimą, reikia ne tik tinkamų rinkodaros ar technologinių sprendimų:

  • Turi būti užtikrintas tinkamo asortimento tiekimas;
  • Prekių aprašymai;
  • Sugebėti reaguoti į konkurnetų  veiksmus;
  • Bendradarbiauti su analitikų ir rinkodaros komandomis priimant duomenimis pasvertus sprendimus.

Šioje pozicijoje galima pradėti mokytis ir specializuotis būti pardavėju skaitmeninėje erdvėje.

Po pusantrų metų darbo, mano draugai klausia ar man įdomu dirbti senukai.lt? TAIP, prisijunkit!

 

 

 

 

Leave a Reply